Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goed
Prettig

Patiënt vriendelijk
Vriendelijke medewerkers. Uitleg tijdens behandeling

Heel fijn
Goede uitleg , werd gerustgesteld tijdens de behandeling. Katerina is echt een fijne tandarts

Geweldig
Snel geholpen

goed
Ontvangst en controle prima, helaas was behandeling van lichte klacht niet (goed) mogelijk, doorv...
Lees meer
Fantastisch
Vakkundig, geruststellend ,vertrouwd en aardig

Uitstekend
Goede service en fijne behandeling

Snel geholpen
Snel geholpen, maar weinig gedaan. Tandarts verwijst tegenwoordig alles door naar mondhygienist

Prettige, rustige en meedenkende tandarts
De tandarts is niet het meest fijne om naar toe te moeten, maar bij Tandzorg vlaardingen wordt je...
Lees meer
Kundig, prettig, goed georganiseerd.
Het enige wat het nog beter zou maken is als de tandarts zich even voorstelt aan het begin, de ta...
Lees meer
Goed
Mondhygienist 100% goed. Receptie minder ! Ik was 3 minuten te laat en ben in de wachtkamer gaan ...
Lees meer
Snel geholpen en met aandacht behandeld.
De tandarts en assistente vol begrip hebben me goed geholpen.

Goed behandeld
goed

Vakbekwaam, vriendelijk en servicegericht
Vriendelijke, voorkomende en behulpzame professional, die zijn vak verstaat en goede tips en advi...
Lees meer
Toppie
Professioneel

Altijd prima geholpen
Mevr. Haveez is duidelijk en rustig. Erg prettig.

Deskundig en vriendelijk!
De mondhygiënist heeft goed haar werk gedaan. Rustig, wist wat ze deed en vertelde ook steeds wa...
Lees meer
Uitstekend
Ik kon met mijn klachten dezelfde dag terecht

Prima!
Vriendelijk geholpen!

Alles ziet goed uit en een leuke ontvangst
Een duidelijke uitleg over wat er de volgende keer gaat gebeuren.

Zijn heel goed
Met de mondhygiënist vind ik minder,hij was binnen 5mimuten klaar, De tandarts vind ik heel goed...
Lees meer
Prima
Goed, snel en zeer vriendelijk geholpen

Lieve mannen en vrouwen,ze stellen je gerust
Was poos niet geweest, maar zo lief geholpen, door de artsen en assistenten,en ik zal nooit meer ...
Lees meer
Super
Nette en kundige tandtechniker